tirsdag 10. februar 2009

xoxo

Hyggelig å være sprekk-syk, hæ ?

Joda, det spørsmål og mange andre lignende har man vel fått opp-igjennom tidene? Vel, newsflash(!) Det suger med stor S å være syk. Kunne selvfølgelig ikke dra på jobb idag. :/ Kjipe greier, for jeg elsker å være på jobb altså! Men hva kan man gjøre?

Er egentlig ikke så veldig rart at jeg er syk. Hele familien hjemme har sittet og ligget hele tiden. Hostet og harket, og selvfølgelig klart og smitte meg. Satt jeg og ventet på denne dagen? Utrolig nok.. Selvfølgelig gjorde jeg det! Er ingen overraskelse at man lett blir smittet av de man bor sammen med.

Det begynte med brodern, som smittet fadern, som smittet modern, som igjen smittet meg. Hvem har skylda? Jeg kanskje? Siden jeg ikke var mer forsiktig med å holde meg unna dem. Men hallo(!) Vi har jo ikke et megasvært hus liksom, så er ganske vanskelig å holde meg et stykke unna de. Vi spiser ilag, vi ser på tv sammen. Egentlig er vi mye i samme rom her hjemme. Bortsett fra når vi er på badet, og når vi sover.. Tror jeg . (:

Jaja, å være syk er da egentlig en ganske naturlig prosess de aller fleste må gjennom. Kan kanskje si det er et tegn på at immunforsvaret fungerer og kjemper mot bakteriene som i det første har gjort deg syk. (Haha, i dette øyeblikk sitter jeg nede og hører de hoste om kapp der oppe. For en nyyydelig natt vi alle fire kommer til og få :P )

Men nå skal jeg finne meg noe annet og gjøre.. Har ingen filmer å se, (såvidt jeg vet) men NOE må det da finnes å gjøre. Se tv? Frister ikke. Sove? Frister heller ikke. Jaja, snakkes :)

Dagens brainstorm: Paramore - Decode
En del av soundtracken til Twilight-filmen.. ELSK <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar