onsdag 11. februar 2009

Decode this shit then

Igår natt så jeg Twilight filmen for 2. gang. Nyydelig film! Helt uventede scener, en ur-kjekk mann i hovedrollen og en søt, forfjamset jente i den andre hovedrollen. Utrolig film rett og slett! Bravo :)

De klarer å gjøre relativt ukjente rollefigurer om til superstjerner praktisk talt over natten. Enten hater du filmen, eller så elsker du den. Akkurat som meg :) Fullt av kjekke vampyrer, hvorav Edward Collins er den hotteste. Og "Bella" klarer å forelske seg i han, selvfølgelig. Åh, hvor jeg skulle ønske jeg var den jenta som fikk drømmeprinsen sin. Hvorfor er det ikke slik i den virkelige verden? Skulle gitt endel for å ende opp med han kjekkasen der altså! :D

Men tilbake til filmen.
Hvorfor jeg elsket filmen?: Fordi han er alle jenters drøm, med det mystiske uttrykket, det rufsete håret (noe han desverre ikke har lengre. Buu!) Filmen var generelt RÅ!
Hvorfor jeg kommer til å se denne filmen ikke bare én, men flere ganger til? Fordi filmen "fanger" meg. Det overnatulige og ikke-normale med filmen er det som gjør den så bra. Passer godt for sånne som meg. (=Sprø, litt rar og med en utrolig livlig fantasi. Bare spør den usynlige vennen min du ;p )

Terningkast : 6!!
Det er sjelden jeg gir en film høyre enn 4-5, men denne fortjente en 6'er. Verd å få med seg. Jeg vet vet at jeg kommer til å se denne filmen både to og tre ganger iløpet av den nærmeste fremtiden! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar