torsdag 5. februar 2009

Han sover ikke, han jobber for meg! Og det gjør du og!

Hva er best?
Sitte i kassen, eller springe rundt som en galning?
Personlig velger jeg det siste. Ikke fordi jeg ikke liker å sitte/stå i kassen, men rett og slett fordi jeg elsker å bevege på meg når jeg er på jobb! Elsker å treffe nye mennesker, snakke med de faste kundene om løst og fast, og få nye kunder som vi prøver å gi et godt inntrykk på slik at de kommer tilbake. Vi lever jo av kundene på butikken. Det er jo de som fikser det slik at jeg får lønning.. At butikken har penger til å betale ut til lønningene. :)

Elsker å komme hjem og ha lov til å ikke gidde å gjøre noe som helst. Å ha lov til å sette ned i go'stolen, slappe av, uten at noen klager fordi jeg er lat. Komme hjem og ta seg en lang og god dusj uten at noen sier at du bruker for lang tid. For dette har du lov til hjemme hos meg når man har hatt en lang dag på jobb! :)

Å jobbe i en dagligvarebutikk er egentlig ganske gøy. Du har på den ene siden stress og hastverk. Gjøre ting fortest mulig i hektiske perioder. (Noe som passer meg perfekt, ettersom jeg liker å stresse og være effektiv.) Men på den andre siden, har du hyggelige medarbeidere og supre sjefer.. OM du er så heldig som jeg er. (:



Snakkes :) Og God Natt ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar