torsdag 5. februar 2009

Better safe than sorry.

Har nettopp vært på jobb. Ikke en spesielt hektisk dag, men ei heller en rolig dag. Nok å gjøre, lite stress og veldig behagelig steming der. :) Rydda endel i butikken også, siden sjefene kommer i morgen på besøk. (: Må si at spesielt kosmetikkhyllen så særdeles bra ut. Ihvertfall for en stund. Ikke det at det selges så himla mye shampoo og slike ting, men en pen og ryddig hylle selger jo såklart mye mer enn en hylle som ser ut som et bombet horehus. Det er i hvertfall sikkert! :)

Ellers så skjer det ikke så mye. Har jobb-helg denne uke også. Akkurat slik som forrige helg og neste helg. Har først frihelg i uke 8. Men godt er det! :) Å arbeide altså. Trives mye bedre å jobbe enn gå på skole. (Selv om jeg tar opp skolen til høsten da. :P ) Men det er sinnsykt godt å tjene mine egne penger. (Bidrar jo selvfølgelig med mat og slike ting til huset hjemme da, ettersom jeg jobber da.) Men det å tjene penger, er noe jeg har gjort siden jeg var 14 år gammel.. Så er vant til å slite litt for pengene. :) Så jeg ligger jo nå på mitt fjerde år så, så ikke verst det altså! :D

Fremover, så er planen klar;
- Jobbe mye.
Har jo faste vakter, så vet jo sånn omtrent hvordan jeg jobber.
- Spare penger til Alanya <3>Må jo ha masse lommepenger når jeg drar dit. Kjøpe røyk og en del drikke. Blir jo 18 fem dager før vi drar. :)
- Ta traffikalt grunnkurs.
Er vel virkelig på tide. :)

Men nå skal jeg spise og så legge meg. Så vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar