mandag 2. februar 2009

Kjekkas i en god film.

Har nettopp sett filmen My Best Friend's Girl. Trodde den kom til å være en middelmådig fjortisfilm med tonnehvis av sex, klisje og annet tull. Men denne filmen var faktisk etter min smak. :) Ganske morsom film, men en overraskende vri. En del skjønte man at kom til og skje. At han som skulle spille drittsekken ville forelske seg i hovedkvinnen og at noen forhold kom til og rakne og slikt. En del sex og drittslenging er det i filmen, men det er egentlig bare morsomt. :)

Filmen er laget i 2008 og aner ikke når den kom på kino eller om den i hele tatt er kommet, men jeg har ihvertfall fått tak i den. (Selv om jeg ikke har aning på hvor eller hvordan, så er den her.) No regrets! :) Elsker Kate Hudson i denne filmen. Og mange andre blandt annet. Hun er en veldig god og allsidig skuespiller som vet hvordan gjøre en film god når det gjelder prestasjonene hennes. For og ikke snakke om Herr kjekkas, Dane Cook! <3 love love love! :) Utrolig morsom skuespiller. Har spilt drittsekk i en del filmer, men er det ikke det som gjør en del av oss jenter til og dåne? Etter de drittsekkene som er gullegode innerst inne. Badboys (y) En veldig bra skuespiller, som jeg synes burde spille i maaange flere filmer enn han gjør den dag i dag. For HAN! vil jeg se om og om og om igjen! :D:D

Så, My Best Friends Girl er virkelig en film som jeg kan anbefale om du har en litt rar humor og liker sånne en-smule-for-teit-filmer. :) Ville gitt den en 5-. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar