torsdag 12. februar 2009

This is it, it girl.

Har du hørt om den nye bokserien "IT GIRL" ? Ikke?
Vel, shame on you! :)

"It Girl" er skrevet av Cecily von Ziegesar. (Jaada, hun som skrev Gossip Girl bøkene) Denne serien er en slags videreføring av Gossip Girl.
Den kom ut i 2005, men ikke før i 2009 i Norge.. Tok visst en del tid å oversette denne, gitt :P

"It Girl" handler om at Jenny Humphrey fra Gossip Girl forlater sin gamle skole og begynner på en privat eliteskole ute på landet i staten New York. Den snobbete skolen heter Waverly Academy, og det er skolen for de rike og berømte som kan gjøre hva de vil, bare foreldrene har donert nok penger til skolen.. :)

Jeg kjøpte boken den 10. februar -09, og leste den ut på 2 timer! Insaane. Er ikke noe sæærlig glad i bøker, men dette er en bokserie du ikke KAN gå glipp av.. Spesielt om du har lest/sett Gossip Girl. Jeg, som har lest alle Gossip Girl-bøkene, vet hvorfor Jenny forlater sin gamle skole. Men jeg skal ikke si noe.. ;) For det vet nemlig ikke de som ikke har lest bøkene, og vil jo ikke ødelegge noe av spenningen..

Men den nye serien er virkelig noe å få med seg.. Den får du kjøpt i bokhandler, og diverse dagligvarebutikker.. Eller på nettet :) Nå har jeg akkurat begynt å abonnere på denne serien, ettersom jeg likte denne boken så godt, så må jeg bare få med meg resten.. Boken koster kun 69 kroner og er verd sin pris i gull.. :) Du kommer ikke til og angre når du har lest hele.. (: Dere som har sett litt på serien enn lest de andre bøkene, vet at med Jenny Humphrey på en helt ny skole, der hun skal bli den "nye" Jenny, det kan bare ikke gå bra.. Men det blir morsomt å lese om det.. Kanskje til-og-med får hun sitt eget program? "The It Girl" DET hadde vært kult :)

Kos deg.. (Om du kjøper den da.. :P)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar